درباره شرکت
|
درباره شرکت
معرفی
هلدینگ آرکا تجارت بیستون

هلدینگ آرکا تجارت بیستون در سال 1398 باهدف ارائه بهترین دستگاه های تلفن همراه و خدمات تخصصی گوشی های موبایل در زمینه واردات قانونی و عرضه تمامی محصولات بروز گوشی تلفن همراه در برندهای اپل، سامسونگ، شیائومی که نقش بسیار مهمی در رشد بازار گوشی‌های تلفن همراه در ایران داشته است، تاسیس گردید.

با توجه به اخذ، پیاده‌سازی و اجرای استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت، در تلاشیم سه قابلیت اصلی و منحصر به فرد را همیشه در راستای خدمت به شما عزیزان قرار دهیم:
·      پیشرو بودن در زمینه فروش موبایل
·      به کارگیری نیروهای متخصص و حضور هر چه گسترده تر در بازار فروش
·      پاسخگویی سریع و دقیق کارشناسان و متخصصان که باعث افزایش رضایتمندی مشتریان درسراسر کشور است

شرکت آرکا تجارت بیستون بر این باور است که با بیان تصویر واضحی از عملکرد فعالیتهای شرکت، تلاش خود را در جهت بالا بردن سطح رضایت مشتریان مطابق با اصول مشتری مداری و پیاده سازی فرآیندهای مربوطه افزایش می دهد.

رضایت مشتریان در پشتیبانی

همواره پشتیبانی کامل از سفارشات واحترام به حقوق مشتریان و عرضه کنندگان گسترده‌ی این شرکت اولویت اول آرکا تجارت‌ بیستون بوده و هست و تلاش بی‌وقفه و قابل تحسین کارکنان و پرسنل این شرکت، خدماتی کامل و بدون نقص به تمامی مشتریان عزیز آرکا تجارت بیستون می‌باشد و امید به آن داریم که مارا همواره در این مسیر یاری فرمایید.

عرضه رسمی و قانونی

در این مجموعه تمامی محصولات با فاکتور رسمی و مورد تایید وزارت اموراقتصاد و دارایی، وزارت صنعت و معدن و تجارت و ارائه گارانتی معتبر توسط تیم فروش به عرضه کنندگان انواع برندهای گوشی تلفن همراه ارائه می‌گردد.

 

تیم مجرب و کارامد در بخش های مختلف
Arka-1
پذیرش
سایت آرکاتجارت بیستون
بازرگانی
Arka-7
خدمات پس از فروش
Arka-9
امور مشتریان
Arka-4
تعمیرگاه
چرا ما
شرکت آرکا تجارت بیستون

شرکت آرکا تجارت بیستون فرهنگ سازمانی را الگویی قابل انتقال و اشتراک پذیر می‌داند. معماری ویژه نیروی انسانی، متناسب با اهداف شرکت جهت گیری تحقق مفاهیم سازمانی نوین را پی می‌گیرد.

رفتار ما با منابع انسانی که شامل عناصری از جمله کارکنان، مشتریان و شرکتهای همکار می باشد، بر ۷ رکن اصلی استوار است:

  1. حفظ احترام و کرامت انسانی
  2. ایجاد احساس ارزشمندی و همدلی
  3. حمایت از ایده های جدید و خلاقانه و ارائه فرصت توسعه ایده و خلق کسب و کار
  4. اطلاع‏ رسانی شفاف، به‏ موقع، دقیق و کامل نسبت به ماموریت ها و حقوق مادی و معنوی
  5. امانت داری و رازداری
  6. حمایت از امنیت، آسایش و شادابی
  7. رعایت حریم خصوصی و عدم تبعيض
حفظ احترام و کرامت انسانی 92 %
ایجاد احساس ارزشمندی و همدلی 87 %
حمایت از ایده های جدید و خلاقانه 69 %
اطلاع‏ رسانی شفاف، به‏ موقع، دقیق و کامل 89 %
امانت داری و رازداری 98 %
حمایت از امنیت ، آسایش و شادابی 84 %
رعایت حریم خصوصی و عدم تبعيض 96 %